مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-18اقتصادي

پیگیری| پرداخت مالیات بنادر در هرمزگان به کجا رسید؟


پیگیری ماجرای الزام بنادر هرمزگان به پرداخت مالیات در درون استان حالا به همت پیگیری های رسانه ای و تلاش های اداره کل امور مالیاتی و البته اقداماتی از سوی استاندار و نمایندگان استان به نقطه خوبی رسیده است که نوید بخش احقاق حق مردم استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با اصلاح قانون مالیات های مستقیم و بر اساس اصل 110 این قانون که بیان می دارد: مطابق ماده 110 قانون مالیاتهای مستقیم جمهوری اسلامی ایران اشخاص حقوقی مکلفند اظهارنامه و ترازنامه و حساب سود و زیان متکی به دفاتر و اسناد و مدارک خود را حداکثر تا چهار ماه پس از سال مالیاتی مثلا برای سال 1394 تا (95/04/31) همراه با فهرست هویت شرکا و سهامداران و حسب مورد میزان سهم الشرکه یا تعداد سهام و نشانی هر یک از آنها را به اداره امور مالیاتی که محل فعالیت اصلی شخص حقوقی در آن واقع است تسلیم و مالیات متعلق را پرداخت نمایند.

سازمان بنادر ملزم است که از آن جا که با داشتن اداره کل در هرمزگان با هویت مستقل و استقرار بزرگ ترین بنادر ایران در این استان، پرونده های کلان مالیاتی خود را در این استان پرداخت کند تا منافع آن نصیب مردم استان شود.

  سازمان بنادر اما سال ها است که از این مهم طفره می رود و با تراشیدن بهانه های متنوع و متعدد حاضر به پرداخت مالیات خود در هرمزگان نیست و متأسفانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری| پرداخت مالیات بنادر در هرمزگان به کجا رسید؟

پیگیری| پرداخت مالیات بنادر در هرمزگان به کجا رسید؟